Prejsť na stránku Partner Sladkakytica.sk
Zabudli ste heslo? Nemáte účet? Vytvorte si ho!
 
Úvod arrow Všetky články arrow Najlepší webhosting Vás ochráni aj pred infarktom

Články k Joomla 1.5

Články súvisiace s Joomla 1.5.xx
 ---------------------------------------
 
 

Ikonka Joomla.einfo.sk

Joomla.einfo.sk
Najlepší webhosting Vás ochráni aj pred infarktom PDF Tlačiť E-mail
Hodnotenie čitateľov: / 4
SlabéVynikajúce 
14. 11. 2008 | Články | Prečítané 5638x
Nepreháňam. Ten prvý prípad si už ani nepamätám, ale pred 2 dňami ma môj webhosting zachránil pred skolabovaním. Ako?

Už dávno píšem a hovorím ódy na poskytovateľa webhosting, kde mám všetky svoje weby. Najweb.sk je proste "naj".

Ale čo sa mi stalo pred 2 dňami, prekvapilo aj mňa. Čo sa stalo?

Pripravila som jednu webstránku. Stránku som "piplala" dlhé dni, ale hlavne, robila som na Virtuemart dosť zásadné zmeny aj v kódoch a j v grafike. 

Pridala som úvodné články a doladila eshop. Ak tvoríte webstránky, viete si predstaviť čo to znamená "vypiplať" Joomla a VM na svoj obraz.

Ak keď to bolo hotové,  išla som si samozrejme urobiť zálohu aj so súborov (nielen databázu). Cez FileZilla som sa pripojila na server a označila všetky súbory. A z nejakého nevysvetliteľného dôvodu namiesto kopírovania sa súbory pri kliknutí zmazali! root adresár zostal prázdny a ja som nemala zálohu. 

Viete si to predstaviť? Asi podstatné nie je to, že sa to stalo 13.-ho, ale dôležité je, že sa to stalo tesne po polnoci. V čase, keď "normálni" ľudia už nepracujú pri počítači.  Nebudem tu popisovať môj šok, ale neprajem Vám prežiť niečo podobné.

Keďže stránka bola prirpavená (dolaďovala som hlavne zatiaľ neverejný eshop), deň predtým som rozoslala niekoľko sto emailov, kde som sa odvolávala na novú stránku, aby ju navštívili a zareagovali naňu (na nej vo formulári.). No, proste infarktová situácia!

Napísala som na support, hoci som vedela, že podpora je oficiálne do 23,00hod.  Predpokladala som, že súbory sú zálohované, ale myslela som si, že sa zálohy nerobia denne. Bála som sa, že moja práca na VM bude zbytočne vyhodnený čas. Neskôr som sa dozvedela, že aj súbory zálohujú denne!

Na moju otázku, či je možné súbory vrátiť späť som okamžite dostala odpoveď od majitela (poskytovateľa webhostingu). Ževraj to ide. Mala som len napísať, z ktorého dňa, hoci aj z "dnešného rána".

Záverom:
Webstránku som mala vymazanú len cca 15 minút! Neviem si predstaviť, ako by som zdravotne dopadla, ak nemám webhosting u Najweb.sk

Už dávno viem, že u Najweb.sk poskytujú kvalitné služby, ale táto noc bola pre mňa výnimočná. Zachránili ma pred kolapsom, ktorý by som asi prežila, ak sa moja práca jedným šmahom nenávratne vymaže. 

  • Ponaučenie:

1) Nastavenia šablóny a celkového vzhľadu robte na localhoste!Na server preneste súbory a adresáre až keď ste ich doladili vo svojom počítači.

2) Ak ste už "macher" a robíte zmeny priamo na serveri, robte si zálohu priebežne, nie až na konci, keď je všetko hotové.

3) Vo FileZilla klikajte opatrne. Alebo použite iný FTP kllient (Total Commander)  

4) Vyberte si kvalitného poskytovateľa webshotingu. Ja úprimne odporúčam www.najweb.sk Mám s nimi veľmi dobré skúsensoti. Ich kvalita služieb je pre mňa nadštandardná!


Poznámka:
Ak si objednávate webhsoting u Najweb.sk, odporúčam Optimum Linux a do poznámky napíšte, že chcete hosting pre Joomla.

 

Komentáre:
stavanie sikmej plochy
Napísal(a) Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovými robotmi, potrebujete mať zapnutý Javascript aby ste ju mohli vidieť. dňa: 2008-11-22 08:24:29
Dobry den, 
nepaci sa mi ako robite skrytu reklamu, to co tvrdite nie je celkom pravda, existuje niekolko lepsich providerov ako najweb, a styl Vasho vyjdrovania o Vasej nevedomosti, pracnosti mi pripomina typicke prednasky MLM, no ako to pekne tu zacalo tak sa to vala. Preco rozposielate ludom email ze verzia 1.5.8 je nestabilna ?? 
Bez udania vecnej chyby - nie je to voci amaterom fer ani voci tvorcom JOOMLA ! 
Tot vsio
suhlas
Napísal(a) Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovými robotmi, potrebujete mať zapnutý Javascript aby ste ju mohli vidieť. dňa: 2008-11-22 09:13:02
suhlasim s tym prispevkom, posielanie tych emailov som si nechal zrusit, pripominalo mi to predavanie kozmodisku
RE: stavanie sikmej plochy
Napísal(a) Administrator dňa: 2008-11-22 11:17:50
Pre abakuk: 1) o najweb a o vsetkom pisem vzdy to, co si myslim a stojim si za tym. ak sa zmylim, priznam to. V tomto pripade nemam co "priznavat" Najweb mi proste vyhovuje.  
2) A kedze je to moj poznamkovy blok, nech mi je dovolene pisat si o mojich radostiach a nevedomosti a pracnosti ako sa mi ziada. Ano, robim chyby. dokonca vela chyb. Vlastne cela tato stranka je len o mojich chybach, lebo keby som "vedela", tak by som nepotrebovala debilnicek. Kiez by viac ludi takto verejne priznavalo chyby, a pripisalo by aj riesenie. Chodila by som na tie stranky denne. Ucit sa a nie kritizovat. 
3) o Joomla novej verzii som pisala tiez len svoju skusenost. ziadala som aj o spatnu reakciu, ak ma niekto ine skusenosti, nech sa ozve cim skor. mail som od Vas nedostala - alebo som to len prehliadla? Ale reagovat sa da aj takto... 
4) A kedze "sa to tu vala", predpokladam, ze uz sem nebudete chodit a preto dakujem, ze ste aspon doteraz cital MOJ OSOBNY poznamkovy blok...Nech sa vam dari!
RE: suhlas
Napísal(a) Administrator dňa: 2008-11-22 11:20:03
Pre marek a vsetkych, co suhlasia...dakujem, ze ste sa odhlasili z odberu spravodaja (hoci to bol iny spravodaj)! Je urceny len urcitej skupine. Vela uspechov prajem aj ja vam do buducna, kedze sa uz na tychto strakach nebudeme stretavat. A kedze suhlasite s abakukom, nezabudnite sa odhlasit aj z Joomla spravodaja.
prečo Optimum Linux?
Napísal(a) divoch dňa: 2008-11-29 16:42:14
chcem sa len spýtať....prečo odporúčate Optimum Linux?...nebude to potom problém, keď používam Windows XP? alebo ja si mám radšej vybrať ten Optimum windows??
Optimum Linux
Napísal(a) GOcopy dňa: 2008-11-29 21:47:26
"Optimum Linux" je balík služieb. Linux znamená, že server na ktorom bude Joomla beží na Linuxe a to nemá nič spoločné s OS na PC. 
 
Na podobný dotaz mi odpísali z webhostingu: "Keďže chcete využívat CMS Joomla, možeme Vám zriadit webhostingovú službu na serveri optimalizovanom pre Joomlu. Ten však beží na linuxovom serveri, nie na windowsovom." 
 
Treba však pri objednávke uviesť že pôjde o Joomla!!! 
 
Prajem veľa úspechov. 
Peťo
Optimum Linux
Napísal(a) divoch dňa: 2008-12-01 01:24:47
dakujem Peťo.. to som chcel počuť :)
Nechapem to
Napísal(a) vsd dňa: 2008-12-22 23:00:39
K prispevkom "abakuka" a "mareka": Nedá mi než reagovať na 2 mudrlantov typu, ktorí sa objavuje v každom diskusnom fóre. Nemajú čo napísať k danej veci, tak píšu nezmyselné útoky proti ľuďom, ktorí bez nároku na odmenu tvoria kvalitný obsah. 
Prajem Ti veľa úspechov a nadhľadu nad takýmito reakciami.
Reklama
Napísal(a) Webhosting dňa: 2008-12-25 06:06:41
Pisat reklamu v takomto style je len reklmany boj...nemyslim si ze taketo topicky sem patria. 
 
1) Webhostingy asi 90% robia zalohy kazdy den 
2) Pocitac sa nemíly len ludia tj. si davajte vecsi pozor co robite 
3)Fillezilla ma problemy s vecsim poctom suborov a moze dojst ku korupcii dát.
skryta reklama?
Napísal(a) peter dňa: 2008-12-28 00:05:24
to nie je skryta reklama pre najweb.sk, ale jednoducha vlastna reklama za ktoru su provizie pri sprostredkovani od webhouse. proste len obycajny obchod, nic ine. najweb, spiderhost, domains, sk-domeny.sk...... xy domen, jeden poskytovatel. a fakt dobry. proste obchod
najweb
Napísal(a) palco dňa: 2009-01-11 19:57:55
Mám 7 stránok na najwebe, mal som stránky aj na iných hostoch a aj mám (aj mimo webhouse), ale zatiaľ je toto bez problémov a uvažujem tam preniesť všetky čo spravujem. Takže zatiaľ som s nimi spokojný. Mám tam weby asi tak rok a pol.
wtf?
Napísal(a) jairo dňa: 2009-01-20 13:10:15
stranka najweb-u mi napadne pripomina stranky webdomena.sk, zial mam u takychto "poskytovatelov" jeden web, najvacsie prekvapenie som zazil po zisteni ze budem nuteny pouzit rovnake heslo na napojenie databazy ako sa pouziva do mysql adminu, tomu sa povie ochrana jak ma byt :grin
localhost - server
Napísal(a) Marek dňa: 2009-02-06 09:13:38
vedeli by ste napisal blizie info o tvorbe a uprave webu na localhoste? joomlu som zacal pouzivat len pred nedavnom a som novacik, vzdy som doteraz robil zmeny cez admina ale priamo na webe, dakujem za radu
odpovede :)
Napísal(a) zzz dňa: 2009-02-13 14:59:27
2 Marek: Najskor potrebujes doma web server. Najjednoduchsie je stiahnut a nainstalovat XAMPP ( stiahnut ) . Ked ho spustis, zacne ti bezat na pocitaci server (teda php, mysql, .... vsetko co treba pre Joomlu). Do priecinka htdocs (je tam kde si nainstaloval XAMPP) okopiruj joomlu, sprav databazu (v ovladacom paneli xampp / phpMyAdmin), nastav joomlu a vsetko bezi. Ked stranku spravis doma a chces ju nahrat na web, okopiruj tam subory z htdocs a nahraj databazu (cez phpMyAdmin: export starej doma, import novej na serveri). Teda je to trochu komplikovanejsie a ak nemas dovod, kludne stranku rob na webe a zalohuj radsej castejsie. 
 
2 jairo: phpMyAdmin heslo nevyzaduje pre seba, ale pomocou tohto hesla sa pripoji k sql databaze na serveri. Je napriklad mozne nainstalovat si phpMyAdmina doma a prihlasovat sa cez neho. Vzdy sa vsak bude pytat na heslo databazy na cielovom serveri. 
 
O Optimum Linux a pod: Joomla (a vacsina pluginov) bezi najlepsie s mod_rewrite a podobnymi rozsireniami serveru Apache, ktory je vyrobeny pre Linux. Preto ak chcete mat pekne url (bez ...&option=com_content&task=view...) a vacsiu bezpecnost, tak je idealnou volbou Linux. Samozrejme je mozne mat Apache pod Windowsom, ale to nema vacsinou velke opodstatnenie. 
 
O najweb: Je sucastou http://www.webhouse.sk, teda podobnych stranok je dost. Ponuka/cena sa mi zda byt na primeranej urovni. Ja osobne mam stranky u byet a par inych.
webhosting
Napísal(a) Dáša dňa: 2009-02-16 17:12:33
Ja mám stránky u superwebhosting. Myslím, že sú to stále tí istí. Som na serveri pre joomla, kde negarantujú nič. Hlavná doména mi ide docela rýchlo, ale subdomény s joomlou sa načítavajú príšerne pomaly :( a server z kapacitných dôvodov dosť často vypadáva :?...síce len na cca 2 minúty v kuse, ale pomerne často za deň. Kopírovanie (zálohovanie súborov) jednej stránky joomla zo serveru na môj PC cez FTP mi trvá aj 4-5 hodín :upset a to mám internet pomerne rýchly! Čo sa týka služieb ohľadom zálohovania a kopírovania stratených dát, tam nie je čo dodať. Už pár krát mi zachránili život :) :) :)
Help..
Napísal(a) Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovými robotmi, potrebujete mať zapnutý Javascript aby ste ju mohli vidieť. dňa: 2009-03-27 00:38:10
Ahoj,zdravím všechny..jsem začátečník, potřeboval bych radu a tak se na Vás obracím..budu vděčny za pomoc. 
Chtěl bych nainstalovat VirtueMarkt..mám Joomlu 1.5. 
Bohužel..sehnal jsem pouze jeden návod..kde zřejmě používají jinou verzi Joomly..výsledkem je že mi hodí hlášku při naloudování balíku..že je to stará verze-VirtueMarketu..je nějaká verze která se dá nainstalovat do Joomly 1.5.9 nebo nemáte někdo nějaký lepší návod?V daném návodu tvrdí že mám nejdřív zazipovaný soubor rozbalit a po té zvolit soubor "com_virtuemart_1.X.X.tar.gz".  
-nic takového jsem tam nenašel..to jsem fakt nepochopil..pomůžete? 
Ještě přikládám onen návod http://www.obchod-virtuemart.cz/instalace-virtuemart.html
webhosting
Napísal(a) Svetlana Feščáková dňa: 2009-08-26 00:35:47
No, ja ešte len s tvorbou webovej stránky začínam, no už môžem vyjadriť veľkú spokojnosť s najveb.sk. Joomlu mi po mojich neuspešných pokusoch ochotne nainštalovali a rýchle reagujú na moje ďalšie potreby a problémy. Takže, prosím naďalej, nestrácajte so mnou trpezlivosť. :zzz
Len registrovaní užívatelia môžu komentovať článok.
Registrujte sa prosím.
 
< Predchádzajúca   Ďalšia >

Neprehliadnite!

Internet-Marketing-Strategie.sk

SOBI2 Menu

Joomla! Webhosting

Je doména voľná?
.


NajWeb.sk

Kniha hostí

Jozef
Ahojte, treba nainštalovať nejaký plugin, aby RSS v Joomla 1,5,22 ve
 

Najviac komentované

1. Virtuemart - es (62 x)
2. Highslide JS -  (54 x)
3. Virtuemart - úp (49 x)
4. SOBI 2 - Sigsiu (35 x)
5. Inštalácia Joom (31 x)

Odporúčam: